• Geen producten in je winkelmand.

    • Nederlands
      • Engels

FAQ

BESTELLEN

stap 1: winkelmand
Plaats uw artikel(en) in uw winkelmand.
stap 2: ga naar "winkelmand bekijken"
Hier kunt u uw bestelling controleren, winkelmand bijwerken en/of een kortingscode toevoegen.
stap 3: ga naar "doorgaan naar afrekenen"
Hier gaat u naar de afreken pagina.
stap 4: gegevens
Vul uw persoonlijke gegevens in (of log in). Controleer bij deze stap even of uw adres klopt.
stap 5: betalen
Kies een betaalwijze: "iDeal"
stap 6: afleveringswijze
Kies welke bezorgmethode u het beste uitkomt. Per post of afhalen in de winkel.
stap 7: laatste controle bestelling
Controleer of alle gegevens juist zijn en druk op "Bestelling plaatsen"
Na voltooiing van de bestelling krijgt u via het opgegeven emailadres uw orderbevestiging en
factuur toegestuurd. Zodra wij uw bestelling versturen, ontvangt u een verzendbevestiging met de Track & Trace code.

KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Het kan natuurlijk voorkomen dat u tijdens het bestelproces iets vergeten bent of zich vergist heeft. Dat is geen enkel probleem. Het wijzigen of annuleren van een bestelling is volledig kosteloos. Wanneer u uw reeds geplaatste bestelling wilt wijzigen of annuleren, neemt u contact op met ons via info@nozemstore.nl
Wanneer de bestelling al onderweg is, zijn verzendkosten voor eigen rekening.

KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?

Tijdens het bestel proces kunt u aangeven welke bezorgmethode u wilt gebruiken; "per post OF afhalen in de winkel". U krijgt van ons een email op welke dagen u de bestelling kunt komen afhalen bij NozemStore - Weerdingerstraat 25 - 7815SC - Emmen. 

LEVERTIJD & BEZORGING

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? U krijgt van ons bevestigingsmail wanneer jouw bestelling wordt bestelling verzonden. De producten die we op voorraad hebben worden dezelfde of eerst volgende werkdag verzonden. We hebben als indicatie 1-7 dagen omdat we ook met externe partijen werken.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen? Ja, dat kan. Tijdens het bestellen van de uitgekozen producten wordt gevraagd of het pakket op een ander adres dan het factuuradres bezorgd moet worden. Als u het bestelproces eenmaal hebt afgerond en daarin niet hebt aangeven dat u de producten op een ander adres wilt laten bezorgen, kunnen wij dat helaas niet meer terugdraaien.
Moet ik verzendkosten betalen? Ja, u moet verzend kosten betalen.
Kan ik de status van mijn bestelling inzien? U kunt de verwachte levertijd van de bestelling vinden in de bevestigingsmail die u van ons hebt ontvangen nadat de bestelling geplaatst is. Via de Track & Trace code die u heeft ontvangen kunt u precies de zending online volgen.
Leveren jullie ook in het buitenland? Ja, onze producten leveren wij wereldwijd.

De levertijden zullen binnen Europa tussen de 1-12 werkdagen zijn.
Buiten Europa kunnen deze levertijden afwijken. Zodra we het pakket verzenden ontvang je een Track&Trace code en kun je je pakket volgen. Hou er rekening mee dat als je buiten Europa een bestelling plaatst, de invoerrechten (tax) voor eigen rekening zijn.

KLACHTEN

Ik heb neen klacht: Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Dan verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen 14 dagen te melden via ons mailadres info@nozemstore.nl
Heeft u een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk via ons mailadres info@nozemstore.nl.
Uw klacht zal uiterlijk binnen 7 werkdagen behandeld worden. We sturen u hier per e-mail een bevestiging van.